Fotobok

Sitter och trixar lite med fotoboken. Det ser ut att bli riktgt bra, men funderar på om jag ska ha Rhodos resan i en egen bok. Det verkar bli rätt fullt med alla andra bilder från studenten.

Iaf så vann jag på bingolotto, en ny lott. Haha!! Alltid något.
Funderar på vad jag ska hitta på med i morgon, kanske städa garage. Det behövs, skulle även behöva måla klart garaget.

Nu ska det faktiskt få bli sängen för min del, ska läsa i Vänninorna och Kung Carl först. Drömma mig bort i boken, härligt!

Jag har inte ens varit arbetslös i en vecka och jag får spassssmmmeeerrrr!!! Men det ska det bli ändring på, punkt slut! Ska sätta mig i morgon och söka mer, hoppas jag får svar från nått jag redan skickat iväg mitt cv till. Va fan det finns ju massa jobb runt om i Sverige. Äsch det fixar sig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback