29 augusti 2009

Hunnit med lite saker sen sist som vanligt.

Jag har hunnit med att

  • Börja på universitetet
  • Bli upplockad efter vägen av främlingar, som visade sig vara riktigt trevliga :)
  • Sluta på universitetet
  • Fyllt 19 år
  • Skrivit in mig på arbetsförmedlingen
  • Åkt till Karlstad själv och handlat.

Tror det var allt. haha!

Det här med att jag blev upplockad efter vägen var första dagen jag skulle ner till karlstad. Jag står och väntar på bussen, den kom aldrig i rätt tid. Så stannar en bil och frågar om jag ska ner till universitetet och ifall jag vill åka med. Jag gör något som inte är "jag" och jag hoppar in i bilen. Va fan två tjejer var det vad kan dom göra.
Det visade sig vara två jätte trevliga tjejer vid namn Zandra och Erna. Aldrig sett dom och de bor här. Hagfors är ändå inte så litet som man tror.

Okej engelskan på uni var inget för mig alls, jag är skit kass på det och inte nog med det, jag pratar ju liksom svenk-engelska. Så den tredje lektionen skulle vi fonetik, där man ska lära sig hur man talar. Och läraren började snarja på och så började han prata på svensk-engelska och sa att det skulle ju låta jätte kontigt om han alltid pratade engelska så, och hela klassen (60 st) tyckte det var göör roligt. Nej tack och hej för mig var det då.
Skippade den sista lektionen den dagen och träffade Pia och Ida istället.

Fyllt 19 har jag också, onödigt! Men det firade jag med att skriva in mig på arbetsförmedlingen. WIHO!!! Man kan ju inte fira en födelsedag bättre än så!

Idag ska vi fira mig också, men de enda som kommer är Elina och Camilla. Min far kunde inte komma, han skulle komma i morgon. Så jag får väl ta och göra mig iordning då.

Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback