Vår

Länge sen jag skrev igen, Sist var det innan jag åkte till Polen. I Polen var det intressant, det var inte så hemskt att se det som jag trodde det skulle vara. Man fattar nog inte ändå.

Gått och blivit förkyld har jag också. Inge kul alls, nu n'är det är lov. Iofs är det bättre att vara sjuk på lov så slipper man missa så mycket i skolan. 
Nästa vecka ska projektarbetet vara klart och igår satt jag med det i 5 timmar. Får väl sätta mig och göra lite sen också. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med detta.

HAr varit ute idag och fixat lite. Trodde det skulle vara jättefint väder idag, men icke. I morgon tror jag att det skulle bli finare iaf.

Nej ska gå ut på altanen nu, ska inte sitta in när man har chansen att vara ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback