Sleten!

Sleten är vad jag är men jag lever.

Igår efter träningen när vi skulle åka hem stöter vi på en älgolycka, inge trevligt alls. Det var tur att vi inte kom tidigare för då hade nog älgen levt och de skulle jag inte ha viljat sett. MEn det gick bra med hon som krockade som tur var iaf.

Idag fick jag reda på natur provet, jag klarade mig. Gött. Sen gjorde jag religions prov, kändes väl okej, men det känns omöjligt att få mer än G på Leenas prov. Fattar inte vad som är fel.
Jag gick inte på matten idag eftersom jag är ju faktist där frivilligt så jag gick hem till mitt kära projektarbete. Är fortfarande inte klar, i morgon blir det inte roligt!!

I morgon blir det ingen träning för min del pga skit projektet. Varför ska jag alltid vänta med allt till sist? Eller ´jag kanske får skylla mig själv när jag har så mycket med.

Nu ska jag fakitst gå och duscha för att sedan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback