skolan, skolan, skolan

Skolan tar knäcken på mig snart säger jag bara!!!!
Fick reda på hur jag ligger till i religionen, G bara, FAN! Fick reda på en sak som jag lämnat i G+ fick jag och hon hade bara en sak att klaga på, jag hade skrivit två punker i fel ordning. Inge mer men ändå ett jävla G+. Känns helt omöjligt i bland att få mer än G. Till exempel då jag tränade en hel helg på psykologin, vad fick jag då? Jo G, samma som jag får om jag tränar på dagen innan. Uhh!!

Sen så behöver jag ju VG i nästan alla ämen för att komma in på det jag vill. Så i historian ska jag göra ett prov och en inlämingsuppgift för att nå VG sen IRn så ska jag göra en inlämningsuppgift om Vitryssland. Plus att det är massa andra saker som ska göras, tex fördjupningsarbetet i psykologi. Men jag ska fan ha VG!
Varför har en del så lätt med att nå MVG och är missnöjda med VG? Visst egenligen ska jag ju vara nöjd att jag får godkänt, men det är jävkligt surt när någon säger att det inte gick alls bra när de fick VG.

I morgon har jag matte provet, hela kurs B, Härligt!! Alla som läser önska mig lycka till helst, jag behöver det kan jag säg. Efter det har jag psykologiprovet, det känns som om jag kan det rätt så bra, men ändå G. Jag kan slå vad!

Det här med betyg tycker jag är bara jobbigt! Jag är nästan alltid sämst, varför kan jag aldrig få vara bäst? Det känns som om jag är bra på allt som inte har med skolan att göra. Typ det är inte många som jag känner som kan tapetsera, lägga golv och sådana saker. Jag till och med bytte däck på bilen själv sist. Hur många gör det som har MVG i alla ämnen? Inge illa menat till er som är bra i skolan, jag är imponerade av er faktist men också väldigt avundsjuk för jag kommer aldrig kunna nå till eran nivå. Men på de saker utanför skolan kan man säga att jag är bäst på. Jag är bäst på att klara saker själv. Men det hjälper mig ändå inte när jag ska in på universitet osv.
Mycket snurrar i huvudet nu.

Om man sammanställer det så finns det saker som jag är bätter på än andra.
Det finns de som är bättre än mig på andra saker.
Alla är bättre än någon på något.


Nu blev det väldigt mycket här.
Får väl ta och kolla på psykologin och matten en sista gång.
Kom ihåg att tänka på mig mellan 8 och 12 i morgon för då gör jag matten och sen mellan 1 och 2 gör jag psykologin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback