Hemma

Äntligen hemma från skolan. Ingen rolig dag precis.
Matten gick helt åt helvetet men ändå. Psykologi provet gick oväntat bra men det blir väl ett G. Surt!
Sen under dagen till och från har jag stått där vi har utställningen sen vi var till Polen. VF var dit bland annat, kolla tidningen i morgon får ni se ett ansikte bara en mor kan älska.

När skolan var slut så var det revy möte, tror det kommer bli en riktigt bra revy i år :P Haha!!

Nu ska jag väl göra lite skolarbete, hoppas jag kan pricka av en del saker i kalendern, det skulle sitta fint.
Kanske ska börja med historia C uppgiften. Uhh!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade väldigt låga förväntningar om oss. Men idag lät det mesta riktigt roligt ju! Så jag har ändrat mig, vi kan nog lyckas med detta! hejja 90!

2009-04-29 @ 19:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback