Peace and love

Jag hade bestämmt mig att jag skulle köpa biljett och att jag skulle iväg.
Men problemet var att varken jag eller mamma hade pengar så jag fick låna
av pappa så länge, men var inte biljetterna slut då jag skulle beställa?!?!
JO! Dynghöl säger jag! Varför ska jag alltid ha sån otur?! kan någon svara mig
på de?!!!!!!!! Fy fan!
Men man kan ju alltd hoppas att¨dom släpper några fler, bara för min skull.


Nej nu ska jag gå och lägga mig och gråta mig till sömn pga min otur jämt!!!


BYE!


Kommentarer
Postat av: Madelene

samma här det. blir starkare dricka på lördag ;). ska ha bilen upp imorrn, åka med?

Postat av: Linusalicia

Perfect site, i like it!

2009-11-16 @ 09:32:00
URL: http://linusalicia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback