sjuk

japp, jag är sjuk än :( men det kommer antagligen gå över snart för  nu har förkylnings astman slagit till. Men febrn är borta iaf så i morgon blir det skolan. HAr ett dyng geografi prov som jag inte fattar ett skit av. Skolan är så tragisk nu, det är för mycket, vissa lärare har inte insett att vissa vill ha ett liv utanför skolan också. Tex jag! Det  är väl bättre att de gör skolan rolig?
Vet inte hur jag ska göra med matten heller. Ligger ju på ig men jag kan gå på stödmatte om jag vill men jag har ingen energi till de. kan man inte bara få g om man är iaf på lektionerna och försöker, de skulle vara bra!

Vill bara ha lov nu, vara helt frisk och ha jäkligt kul med mina vänner!

Nej jag kanske ska ta och läsa lite geografi.


BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback