Shopping,födelsedags kalas, shopping och pank!!

Igår
Shopping:
Igår var jag och Ida till Azalea och där upptäckte vi att det var 50 % på allt! Jag var i PARADISET!! Då köpte jag en lite svart väska. Bild kommer längre ned. Jag stod även och dreglade över alla andra väskor, men hade inte pengar då. Ida la undan en världs fin väska, jag vill också ha!! Tillslut orkade jag dra mig därifrån. Åkte hem till Ida, hämtade mina saker, hem och äta och sen till järnbolaget och städa. Sen upp till Anne i eksär.

Födelsedags kalas: Anne hade bjudit oss hem till henne igår för hon fyllde år igår. Det var riktigt roligt, nya folk, alltid kul att träffa. Först fick vi plock mat, som var super gott. Sen lekte vi lite. Riktigt kul!  Sen vart det fika, äppeltårta typ, äppel paj och en annan choklad sak, den var mer än god! Sen var jag tvungen att åka hem, Linnéa och Ida åkte med mig hem. Mycket roligt snack i bilen :)

Idag
 
Vart i skolan idag, dom har börjat gräva riktigt mycket vid skolan nu, fick lov att gå på gräsmattan och drog mig i nästan. Bort med storskolan!! Nötter på kommunen, RUSSIN!!
Men i alla fall. Skolan gick mycket fort. Slutatde tidigt idag.

Shopping: Åkte till Azalea idag också. Hittade mig 2 necessärer. Bild kommer där nere. Så köpte mamma en grön väska, och så sa hon att vi kan ha den tillsammans men jag tar nog helt över den som den andra. :)

Pank: Nu blir det inge mer shopping denna månad, en sak som är säker!!


                 
Väskan som jag             Necessären                  Necessären               Väskan från idag.
köpte igår.                                                                  




BYE!

Kommentarer
Postat av: ida

Riktigt snyggt, allt!! :D I


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback