Morgon dagen

Morgon dagen kommer att blir mycket bra enligt mig!
Dagen börjar med att man ska skutta runt på hagfors och
sen skutta runt på pekås. Sen bär det av med till Johanna
där jag kommer vara lite innan alla andra plus Ida.
Då ska jag hjälpa dom lite. Alla vill ha min hjälp,
jag vet! ;) På kvällen blir det till att fira Johanna och
Ida. Hoppas kvällen blir lyckad utan några sura miner,
mycket skratt och minnen.

På engelskan idag skrev jag upp mig för att redovisa
på fredan, men de kan jag ju inte. Då blir det klipp klipp i
håret av Elina :) Så Alice kommer blir totalt förstörd att jag inte
kan. Men de får hon leva med.

Borde ha tränat på svenska prov idag också, vet inte när jag
ska få tid till det, får väl läsa lite nu ikväll och sen i morgon om jag
hinner. Kan ju göra det hemma hos Johanna när jag är
där tidigare, så kan man ju även diskutera det. Inte för att det
är kul men man lär sig mycket då. Upplysningen, kul? NEJ!

Nej men nu ska jag nog hitta på något annat, kanske
snart sova. Just de menade göra en skiva också,
men det sket sig. Får se i morgon.


God natt!!


BYE!


Kommentarer
Postat av: Christerjuni

Great looking site. It has been helpful. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback