Lördag

Som sagt så vaknade jag vid 8 i morse av elefantkatterna.

Vid 1 när mamma slutade åkte vi ut och handlade. Stöll-Tommys hund satt
ute vid pekås som vanligt. Jäkla slöa poliser vi har här, eller vem som ska sköta sånt.
Märker dom inte att han inte kan ta hand om ett djur? Nej blunda för det!

Sen vid 2 så åkte jag till telehusetdär Becka var, sen kom Ida och Gila och sen Madde.
Där satt vi till typ efter 4, sen gick vi. På vägen mot gärdet träffade vi på  Sandra. Trevligt,
trevligt. Och så vidare till gärdet, Gila hem till sig, Jag, Madde och Ida hem till Ida.

Vid kvart över 5 bar det av hem. Äta och nu sitter jag här. Ska snart dra bort till värmullen
med Madde och Ida där Linda och Gila är. Ska bara sitta och umgås och titta medan Linda och
Gila äter.



BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback