Söndag

För det första: Tack Madde  för att du hjälpte mig med designen :) Blev riktigt nöjd!

Igår kväll var jag hos Gila och fick mig Langos. Mycket gott kan jag säga!
Efter de blev de efterrätt som var mangomousse tror jag och grädde. De va
också super gott! Sen satt vi i soffan och snarjade och åt godis. Efter ett tag fick vi även kex och ost :)
Jag, Madde och Ida vart kvar vid Gila till en 4:00 ungefär.


Idag så har jag vart en sväng till farmor och sen så har jag tapetserat i uthuset.

Har fått det nya schemat, de kunde ha varit värre, men kunde de iaf inte gjort något åt mina
fredagar, dom gillar jag inte! och på fredagar ska det ju vara lugnt!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Så lite så :).
Fick du inte upp schemat?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback