Måndag

Denna dag var inte så farlig faktist. Det gick iaf.
Hade väl lite olika lektioner. Maten som vi fick var
rolig. Det var fisk, och dom var formade som stjärnor,
fiskar och båtar :)

Efter skolan blev jag med Gila hem, fick fika igen. Mums.
Jag fick även skriva klart en uppgift åt henne, fast hon hade den
på datorn så jag fick skriva ned det på papper, men det
var bara det sista av texten.

Jag kom hem för typ en timme sen eller nått, så sen dess
har jag gjort psykoligi, men så tog stiftet slut så jag fick
vänta tills mamma kom hem nu, för hon hade med sig
stift  :)

Nej nu ska jag gå ner igen..
BYE!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Fusk! Jag vill också ha fika :D

Postat av: ida

Haha, ja maten i skolan var riktigt rolig :D Ja visste att ja skulle ha snikit mig med er ;)

2008-01-14 @ 19:44:50
URL: http://idaidaa.blogg.se
Postat av: Syverlovise

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2008-09-25 @ 13:02:28
URL: http://syverlovise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback