Lördag

Ja så då var det lördag också.
Dagen började med att vi åkte till Torsby
för att beställa tapeter till huset.
Det tog ett bra tag kan jag säga.
Rickard bestämmde sig på
5 min vad han skulle ha,
men så skulle jag och mamma välja
vad det skulle va i hallen,tv-rummet
mammas rum och det andra lilla.
Men jag tror det blir bra det vi valde iaf.

Så efter vi varit i Torsby så åt vi på
hemvägen, på Ica i Ekshärad.

Nu ska jag göra uppsats, men så
upptäckte jag att kopiorna som jag
gjorde på biblioteket har jag glömt att skirva
vilken bok det är från. ETT STORT PROBLEM!
Men jag får väl höra med Hans om jag får
andvända skolans program som söker upp böcker.

Sen ikväll ska jag till Gila, eller närmare bestämmt till
hennes mormor. Jätte snällt av henne som lånar ut huset till oss
:)
Gila ska bjuda oss på langos ikväll iaf :)
Det kommr säkert bli lika lyckat som förra gången,
för då var det jätte gott.

Nej nu ska jag jobba med uppsatsen.


BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback