español

Det blir endast denna uppdatering idag. Har haft fullt upp.

Dagen började med att jag vaknade 10:20  men kände för att somna om
till typ 12. Kollade på tv och så. kl 14:45 gick jag till Madde så åkte
vi och kollade på innbandy. Hagfors vann. Sen hem, äta lite och sen ut till uthuset
för att kolla hur långt mamma hade kommit med tapetseringen.
Jag hade ingen större lust att byta om så jag tittade på lite och sen
kom jag på idéen om att sätta upp gardinstång och gardiner.
Blev jättebra enligt mig själv  :)
Efter ett tag gick jag till Madde igen och vi ålte till Johanna, spelade spel
och så.
När Madde,Ida och Becka åkte för att skjutsa Pär och de, så åkte jag och Gila
 hem med Sandra.

Så i morgon blir dettill att träna på spanska som bara den!!

Nej nu blir det Beverly Hills!


                                                                                                             BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback