Körlektion

Som sagt dagen började med en körlektion. Det gick väl bra, men ska träna på att titta mer. Visste innan att jag är riktigt dålig på de.
Sen var det skola, började med spanska, men i början av den lektionen sprang jag, ida och mirian och åt.
Efter spanskan var det geografi. Drygt! Fick lära ossolika stuffar, det är bergarter och mineraler. Men varför inte bara säga sten?! Det är ju stenar.
OCh sen historia som var dryg.
Efter skolan gick jag upp till järnbolaget och städade. OCh sen hem.
Skulle ha simmat i dag men det blev inget.

Ett grattis till Johanna som klarade uppskrivningen idag också! :D

Nej nu ska jag gå ner.


BYE!

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Å va roligt med körning, lycka till =)

Postat av: Hells Kitchen

Hello admin, nice site you have!

2010-02-02 @ 07:54:41
URL: http://hells-kitchen.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback