Denna dag...

var riktigt bra! I skolan hade vi bara två lektioner, kent var inte där så det blev ingen svenska och på medicinen fick vi jobba hemma för Lisbeth. Så vi slutade vid 12 :)
Efter skolan gick jag upp till järnbolaget som vanligt. Typ vid kvarti tre åkte jag och mamma
till banken och fastnade där och snarjade med Camilla.
När jag kom hem åt jag och sov. Riktigt skönt efter denna natt, då min måskatt har skrikit.

Vid kvart i sju kom Elina och Camilla och hämtade mig och mamma. För mig och Elina bar det av till styrkan medans mamma och Camilla var ute och gick.

Vi kom väl hem vid en halv 9 tror jag, då var det till att äta igen. Så åkte jag och mamma upp till järnbolaget och städade :)
Så nu har jag precis nyss duschat och lagt mig i sängen.


BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback