Äntligen fredag och helg!

Äntligen säger jag bara!

Fredagar i skolan är alltid drygare, men det gick lite fortare idag
eftersom vi slutade tidigare. Dom tog ju det "första" spadtaget för den
nya skolan idag. Man skäms ju när folk från kommunhuset ska prata!
Men men.
Efter skolan så åkte jag hem, kollade på tv och gick upp och sov.
När mamma slutade åkte vi ut och handlade. Så denna fredags kväll
har varit lugn, det behövde jag.
Så i morgon ska jag och Ida till styrkan. Men åker nog med mamma
dit tidigare. Sen vid 3 tiden ska jag till farmor och senare blir det nog till att göra
lite skolarbete, historia. De brukar gå lätt att göra.

Ska kolla andra bloggar nu.

BYE!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Msn?

Postat av: Ahrén

Visst rä det skönt med helg =)
ha en bra en =)

2008-04-12 @ 12:56:03
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Amanda

Hoppas att du får en bra helg (:

2008-04-12 @ 13:16:37
URL: http://shoulderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback