Torsdag

Det är inte allt för ofta jag uppdaterar här nu mera. Det är så mycket att göra. Skolarbete hit och dit. Jobbigt.

Men snart är det sommar lov. Jag längtar. Iofs så ska jag ju jobba dom 4 första veckorna, men det går.


Idag har det väl inte hänt så mycket. Jo jag har äntligen orkat gjord iordning mitt hår, ;) haha. Det händer inte allt för ofta det heller nu för tiden. hehe. Ända sedan jag kom hem vid 3 så har jag suttit här vid datron och skrivit instuderingsfrågor till historian på datorn.

Uu borde städa mina rum också, det ligger kläder överallt. Men jag orkar inte just nu, och jag måste också läsa på hisorian. Så jag får väl gå nu


Bye!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Nämen, har Malin Ericsson uppdaterat sin blogg?! Det händer inte varje dag ;).

Postat av: ida

Hur gick det med kläderna som du skulle visa upp här? ;)

2007-05-10 @ 21:35:21
URL: http://idaidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback