Historia

Är rikigt trött på historia nu. Har bara gjort 60 frågor av 114. Tänkte att jag skulle blir färdigt med det idag så jag kan börja med engelskan i morgon. Men det som är dummt är att man blir så trött av att bara sitta och läsa och skriva, så jag var tvungen att gå hit ett tag,

Ska antagligen upp till slalombacken sen och åka bob. Men det är säkert igen växt. Eftersom backen inte vart öppen på 2 år tror jag. Det är nötterna på hagfors kommun som var så smarta när dom sålde det till holländarna.

Vill att
Gila ska ha uppdaterat sin blogg.

Nej får väl gå ner och kämpa med hisorian. Just de måste diska också. Många måsten i livet. haha.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Beata

Ja gör de! =)

Aa, visst e de trist me historia.. uhh..

Postat av: Erica

Just ja! Jag har helt glömt bort att vi har engelska som måste göras också, tack för påminnelsen :P

2007-03-03 @ 01:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback