Helg

Imorgon tar jag helg. Är så snäll så jag ställer upp och jobbar i morgon. Jobbigt men det går. 3 timmar bara ju så.

Ja, idag så har jag jobbat från halv 8 till 6. Trött? Nej inte alls där på slutet.
När jag väl slutade så beställde jag och mamma pizza. Delade på en Hawaii.
Sen blev det till att duscha och gör sig iordning, vänta på Becka och sedan cykla iväg till Värmullen där mina kära vänner va. Ja ni läste rätt, Värmullen. Vi har tyvärr svikit Milano för ett tag, men vi kommer nog antgligen tillbaka.
På värmullen tog jag bara en dricka och några kanter av Johannas pizza. Efter det blev det filmis och hem till Madde.

Nu sitter jag här, ska väl snart gå och sova. Ska upp 9, så lite längre får jag sova idag.

Imorgon efter jobbet ska jag nog ta tag i mina rum. har inte städat än efter att jag gjorde om. Så nu behövs det en stor städning.

Nej nu blir det sängen.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Madelene

men shit va du uppdaterar bloggen nu för tiden ;). haha!

Postat av: Angelina Jolie

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2009-04-28 @ 11:44:07
URL: http://angelina-jolie.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback