Rubrik?

Så sitter man här igen. Ska nog kanske gå och sova snart.
Idag har det väl inte hänt för mycket precis. Bara arbetat i princip.
Men i morgon är det helg. Har längtat!

Ja, igår var det träning. -mycket gott, även om det spö regna först
men sen duggade det bara lite.
Träffade även Monika och Lennart, släktingar från stockholm.
Tycker det var väldigt snällt av min fader att ens ringa och säga att dom skulle komma.
Men han har det lätt han, aldrig behöva bry sig om sina barn. Nu var det ett jäkla bra sedan han ringde till mig igen.
Iofs jag ringde typ i måndags och frågadeom han kunde hjälpa mig med datorn. - Ja när jag har tid.
Nej tack nu behöver jag inte hjälp längre.
Ni få som läser detta kanske tror att jag skriver detta för att ni ska tycka synd om
mig men så är det inte. Jag behöver bara få ut min ilska. Jag kan inte säga att jag hatar honom, men jag hatar att inte ha en  pappa på¨samma sätt som alla andra. Det enda jag vill är att han ska visa att han bryr sig. Att han ska visa att han vill ha oss som sina barn.  Jag hatar att det är så här!! Det har alltid vart så här, kommer antagligen alltid vara så. 


Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback