Paris

Just de va ju också hos farmor idag. Jag tycker hon värkar må bättre för varje dag som går. Nu hoppas jag bara på att hon ska snart kunna gå igen. Bara dom tränar henne så kommer det gå.

Fick 5 tavlor av henne. 3 st från Paris, 1 Picasso, (badjävlarna tror jag den heter), . (kopia) och en litet en som jag tyckte skulle passa i hallen här uppe. Ska bara köpa nya ramar så ska jag ta kort och lägga in dom. Blev helt förälskad i Paris tavlorna. Kommer passa perfect i mitt rum om jag byter ramar till svarta.

Kom på också att jag vill tapetsera om i mitt tv-rum. Det behövs. Gjorde om sist i tv-rummet när vi flyttade in. Det är blått och det är inte min färg. Vill ha lite mörkare eller nått. Något roligare iaf.

Oj vad klockan är mycket. Måste gå och lägga mig så jag orkar upp till morgonen. Ska samlas 07:45 vid klubblokalen, så bär det av till karlstad och spela. Önska oss lycka till :)


God natt.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback