Lördag

Denna kväll var det ju kulturnatta i hagfors. De var väl så där. Gillar inte upstairs så där jätte mycket. Litet, mycket folk och varmt. Va väl inte där inne så mycket men.
Så var affärerna öppna till 22:00. Köpte mig ett guldigt ribbat linne på L-store och ett par jeans på Norbergs. Lägger upp bilder i morgon. Eller kanske går ner efter kameran sen.

Pratade med mamma om hulsfred förut. Först blev det bara kaos och jag fick inte. Hon hade ju hört vad min kusin sagt om det och det var ju inte positivt. så jag visade väl att jag blev sur och iritterad. Så blev hon sur och allt bara KAOS!
Gick väl upp och sedan ropade hon på mig så jag skulle komma ner. Då sa hon att jag fick men det skulle vara fler med. I början så nämnde jag bara Gila's namn, för det är bara med henne jag pratat riktigt med. Men så sa jag att vi ska försöka få med fler, dom vi umgås med och så. Det blev hon helt plötligt snällare och frågade vad det kostade och hur länge och så. Hoppas bara att fler vill med.
den 22 januari så kommer det upp vilka band som kommer också. Tror det var då iaf.

Bye!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag är på! LÄTT! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback