Lördag kväll

Lyckad kväll måste jag säga. Lite synd att inte Johanna och Erika kunde vara med :( Men det kommer att fler gånger ska ni se :) 
 
Först så var vi till milano och åt. En skinksallad för mig, mycket god. Satt där och pratade ett tag och sedan gick vi hem till mig och ja vad gjorde vi? :) Efter ett tag stack Gila, och sedan Ida och Jonny också. Blä för dom tre! ;)

Tog lite bilder som jag tänkte att jag skulle dela med mig av :)
Bli inte rädd för dessa människor, dom är inte farliga även om det ser så ut ;)


Gila


Jonny, Ida och Sandra


Becka och Sandra


Sandra och Madde


Becka och Sandra


Madde


Becka



Bye!

Kommentarer
Postat av: Madelene

För vi är ju SÅ snygga! Haha ;)

Postat av: Gila

shit va skumt mitthår och ehla jag ser ut..aldrig emra diadem eller vad?! haha.. Hräligt gäng:D

2007-01-08 @ 21:47:51
URL: http://gila.blogg.se
Postat av: Eskilmelisa

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2009-01-12 @ 20:32:32
URL: http://eskilmelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback