Fredag

Nu var det ett bra tag sen jag skrev igen. Har som sagt inte tid. Antingen så är det skola eller träning.

Under veckan har det välr inte hänt så mycket. Vanlig vecka. Matte prov på Måndag och tisdag. Tror det fick rätt så bra iaf.

I morgon så blir det lilla vm först på dagen, sen på kvällen ska jag till Johanna på middag. Tre rätters. Kommer äntligen få ha min svarta klänning :)



På söndag blir det lite läxor. Ska skriva om jag tycker Eu är bra eller dåligt. Kan ett bra svar på den frågan: Vet inte :)


Har också satt upp tavlor. Tre Paris tavlor och en elvis och en Marilyn Monroe.
Har även satt upp tavlor i hallen. Tyckte att de var dax nu att det kom upp saker på väggen.

Får nog antagligen vara back i morgon också. Vill hellst inte de, men de får väl gå. Vill ju vara fram. Men men, kankse får det också. Får se i morgon.

Har inget mer nu

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback