Fredag

Siter här i min ensamhet på att mamma ska komma hem från karlstad så hon kan skjutsa mig till Jimmie. Hoppas hon kommer snart.

Vart grini hela dagen känns det som. Allt bara har vart fel.
egentligen måste jag till karlstad i morgon, men så blir det nog inte. Måste ha mig ett par skor. Eller iofs så kan mamma bli med mig till X-eller i morgon eller nått efter som jag måste ha större skor än vad det finns i vanliga affärer. Men ibland kan jag ha tur och ett par 41:or passar. Har vart in på
www.kingsizeskor.se och kollat men det är bara tråkiga skor. Någon som har något tips?


Min klänning kom inte idag heller. Det var det jag sa. allt är fel idag.


Kommentarer
Postat av: Mariuskarolina

Follow your dreams, you can reach your goals.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback