Äntligen...

. fredag!! Äntligen!

Började inte för än 09:50 idag så jag och elina gick och tränade kl 08:00. Mycket gott att träna på morgonen och vakna till ordentligt.
Hade redovisning idag på historian. Min grupp började så klart, ochg jag skulle börja berätta mitt. Gick väl så där.

Har nyss vart ute och skottat också. Hatar våran nerfart. Den ska va så stor och jobbig! Men nuär det gjort iaf. Hoppas bara mamma komemr hem snart. Tror hon sa att tåget skulle va i karlstda vi 16:30 eller nått.

Match i morgon! Yes! Hoppas vi vinner och jag antar att vi gör det, men så dåliga som vi trodde var dom inte sist.

Har faktist städat mina rum, eller jag har bara damtorkat. KAnske damsugar sedan elller i morgon.

Nej har inget mer.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback