Sport lov

Är nu inne på tredje dagen av sport lovet. Tycker det borde vara 2 veckor.
Sov riktigt länge idag, kl 11:58. utvilad nu iaf.

Så igår sov jag hos Johanna med Gila, Elenor, Ida, Erika och Madde. Vi sov inte värt mycket. Så alla vi var till karlstad igår. Ska lägga upp bilder sen när jag orkar ochhar tid.

Borde göra historia, får nog göra de sen.

Har även fått svar på proverna, läkaren såg inge fel, men jag har järn brist. Så om det fortsätter att göra ont så ska jag få besöka en kirurg.

Ska få träna i 1 och ½ timme idag tror jag. Tyckte dom sa det, pluss att jag ska nog till styrkan efter.

På fredag kommer äntligen Jimmie hit. Länge sedan nu.

Nej, får nog gå och klä mig nu tror jag.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Bentley Cars

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback