Onsdag

Lovet snart slut. Gillar inte det.

Skrev ju om att jag skulle visa vad jag köpte i karlstad. Så nu hr jag tid med det.


Äntligen hittade jag ett par skor.
Även om dom inte passar, det kan jag inte räkna med på några skor.
Men det är bara att åka till skomakaren och byta blixlås så kommer dom passa fin fint :)


2 halsband från H&M.


En till fynd tröja. Har ju en sådan förut fast grå.


FYND!! När det är halva priset på rea priset är det bara att slå till! Priset var skratt retande.
64:50 kr

Tror det var allt. Nej just de ett sammet diadem och ett par svarta jeans.
Måndags kvällen/natten var riktigt rolig. Sov inte värst mycket. Men det tog jag igen i natt. gick och la mig vid 22:00 och vaknade 11:58. Inte dåligt för mig de.


Idag har jag inte gjort värst mycket. Har gjort några historia frågor. Så har jag vart med Elina ut på "city" om man ens kan kalla de city.  haha. Köpte mig en vit tröja. Den ropade på mig ;) Det kostade 129:- Och jag hade 71:- kvar på mitt presentkort så jag fick bara betala 54:-  Mycket snällt mot mitt bank kort.



Nej ska nog läsa andra bloggar nu.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Amandusalice

I see first time your site guys. I like you :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback