Friluftsdag

Har haft friluftsdag iada. Pimplade, men fick inte en enda fisk. Lyckan var inte så stor idag.  Men vi hade det iaf mysigt ute på sjön.

När jag kom hem var jag helt slut. Var tvungen gå och lägga mig. Busen blev också med. Fick äntligen sova en hel natt för han. Inte dåligt de.
18:15 så åkte jag till badhuset. Jag, madde, Johanna, sandra och jocke.
Ångbastun var riktigt varm. Brände mig nästan.
Först samm jag nog kankse 20 min och sedan 40 min. Riktigt bra de, Så nu vill jag helst av allt sova.

Match på söndag i skoghall också.

Måste ut och kolla ifall det finns något att köpa till farmor som fyller år i morgon. Ska att hitta på något riktigt bra som hon har användning av.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback