Beroende

Har nog livit lite smått blogg beroende nu igen. Kände att jag bara var tvungen att skriva igen.

Har nästan nyss kommit hem från johanna, eller för en timme sen ungefär :)
Vi har lagat mat, kollat på melodifestivalen och pratat. Mycket trevlig kväll.

Så i morgon blir det match. Det är inte samling förän kl 14:00 så jag hinner göra några av dom 114 instuderingsfrågorna till historian. Den när jag kommer hem från Filipstad bär det av till milano där jag hoppas alla kommer vara :)

Äntligen har Gila blivit kontakt bar genom att hon skaffat sig ny mobil och nummer. Mycket bra tycker jag :) En sak som även är bra att jag redan kan nummret. Det var inte svårt precis. :)

Nej ska nog gå och lägga mig och läsa. Det blir nog mer bloggande i morgon,

Bye!

Kommentarer
Postat av: Henrytindra

I really enjoyed my visit. A great site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback