Onsdag

Det har hänt en del sedan sist igen. Uppdaterade faktist för ett tag sedan men då va blogg.se hel konstigt.

Idag så har de som antagligen köpa vårat hus vart här igen. Å ungarna, jaghatar dom redan. Jobbiga! Dom sprang på MITT rum. Men men. Gillar inte att det ska vara andra som ska bo i mitt hus. Det är mer än ett hus för mig. Jobbigt. Men det ska ändå blir skönt att flytta. Femte gången blir det nu.

Denna kväll har jag tillbringat hemma hos Elenor. Vi grillade och badade i baljan. Mycket gott. Underbar kväll men härliga människor.

Morgondagen får jag se vad jag hittar på med. Jag kommer ju vara ensam hemma eftersom mamma ska till järnbolaget i Torsby och jobba. Kanske drar hit några friends. Någon? :)

Nej ska nog krypa i sängen nu.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag är på, bara du hör av dig ;). Jag har tråkigt, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback