Lista

Jag får väl roa mig med en lista medans jag väntar på Gila och Madde.

Skriver du dagbok?
Nej

Vad är viktigast för dig?
Familjen och vänner

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?    
Nej
  
Har du färglinser?
Nej

Suger det här?
Har man inget annat att göra så.

Kan du gå ner i spagat:
Nej, vill inte ens pröva

Är du polare med grannarna?
Hälsar och så där iaf.

Gay?
Nej

Har du varit kär i en kändis?
Nej

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja

Är du höjdrädd?
Lite kanske

Pratar du fortfarande med den du kysste senast?
Nej

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja

Har du fått någon komplimang idag?
Nej

Är du mörkrädd?
Ibland så

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ingen aning

Har du haft vattkoppor?
Ja

Har du någon gång testat karate?
Nej

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Kär? Nej

Äger du en iPod?
Nej

Skulle du vilja hoppa fallskärm?
Tror inte det

Gillar du allsång på Skansen?
Det hör sommaren till. Kollar sällan på det men.

Kan du vissla?
Ja

Vilken radiokanal lyssnar du på?
Olika

Rakar du benen?
Ja

Hur svarar du i telefonen?
Aa de ä malin(men väldigt fort) :D

Betalar du TV-licens?
Mamma antar jag gör det

Vad har du i fickorna just nu?
Har inga nu

Vilken parfym använder du?
Buvlagri(stav?) och puma ibland

När var du riktigt sjuk senast?
I vintras tror jag

Har du blivit opererad?
Japp

Äger du en cykel?
Nej jag lånar mammas fina som är bäbis rosa och bäbis blå

Vad har du alltid i handväskan?
Nycklar, mobil, plånbok,  oftast är kameran med också

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Ne

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
3

Läser du för skojs skull?
Ja

Äger du ett busskort?
nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback