Studiedag

Studiedag idag. Gött. Sov till typ 11 tror jag. Gick upp, åt frukost. Kollade på tv lite men sen så bestämmde jag mig att städa. Har just städat klart hela nerevåningen. Nu blir nog mammsen glad :) Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske ska ta och städa övervåningen också, det är ju egentligen lika bra när man håller på :D
Var tvungen att åka till skolan förut också, hade ju glömt min plånbok där, och där i ligger mitt styrkan kort. Så jag var tvungen att hämta de. Trodde inte att det skulle vara öppet men de var de.
Längtar till spinningen ikväll!!! Det blir helt fullsatt :P 
Nej nu ska jag nog börja städa mina rum.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Conradsina

Great .Now i can say thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback