Söndag

Så var det söndag igen och måndag i morgon. Tragiskt med skolan, men ändå kul.
Var i Filipstad i dag och spelade match, tyckte faktist att vi spelade bra fastän vi förlorade.
Sen var det bara att åka hem, äta och sedan gå på teater. Den va ju inte den bästa, dom snarjade för mycket. Men men, måste komma i kapp i skolan också, de fixar vi i morgon eller något :)

Va i karlstad i fredag också, mamma skulle hämta rickard så jag och jimmie blev med. Köpte mig en svart Tröja från gina, har letat så efter en svart så hittade jag en.

hmm, vad har jag mer gjort under heljen? Jo jag och jimmie kollade på click i fredags, den va faktist bra. Sen var det bara att sova, bli väkt av Busen mitt i natten och sedan på morgonen runt 6-7 kom han igen, då tyckte han att vi skulle gå upp. haha.  Får lägga in kort på stella och busen snart, så söta så.

Hoppas det blir karlstad för mig på höstlovet, Jimmie och hela hans familj ska ju ner så jag ska försöka snika mig med :)

Nej nu blir det sängen för mig. Natti!

Gila och jag såg det, vi såg det ;)


Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej hej! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback