Lördag

Riktigt kallt ute idag!
Vaknade i morse av att Jimmie ringer till mig, det gjorde inte så mycket för kl va 11:45 länge sedan jag sov så länge. Men det behövdes. Så när jag vaknar har jag Busen brevid mig. Han hade legat hos mig nästan hela natten.
Går ner och tar mig smörgås och kolla på tv. Går upp och klär mig. kollar ut genom fönstret och ser att Hante och Agneta håller på i trädgården. Så då gick jag också ut och började :) Lite smått roligt faktist. Jag är absolut inte som alla andra när det gäller intressen. Agneta tyckte jag var duktig och hjälpte mamma med trädgården, lite stolt :)  så kom väl mamma hem till slut.  Så nu är det riktigt fint ute :)
Sen så har jag inte gjort så mycket mer, jo jag och mamma lagade mat. Tacos fick det bli idag.

Imorgon ska jag och hälsa på Farmor. Ska bli kul att få se henne, va ett bra tag sedan nu.

Ska nog snart gå och riva tapet igen, vi ska ju tapetsera i hallen och köket. Ännu ett intresse som jag inte delar med mina vänner. Det är bra att vara speciell :) Någon måste ju tycka om det jag tycker om, så det fick bli jag som gillar de :) ni kankse inte fattar men jag fattar vad jag menade, de är bra :)

nej nu ska jag skirva till min älskling ♥ så han får läsa bloggen.  skrev ju för att han ville

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback