Kick off

Har inte skrivit om kick off dagen än heller. Kanske ska göra det just nu, och kanske lägga in några bilder :P
Vi trodde vi skulle gå åsen slingan, och det ville jag inte precis. Vi gick mot järnbolaget och sen fortsatte några mot värmullsåsen, men inte Hans. Han gick mot gocart hallen. JA! Vi ska inte gå åsen slingan. De blir ingen mardrömms dag. Dagen är räddad!
76352-2
Sp 1. Fattas gör jag och Johanna.

Heidi vann gocarten. Ska passa på att lägga en bild på vinnaren :)


Efter gocarten gick vi till vindskyddet på mana. Grillade korv och så. Efter det gorde vi några lekar och Heidi tog fler bilder :) Eller massor rättare sagt :D Efter ett tag så kommer det en men 3 kassar, men vi får inte veta vem det är eller vad han gör här. Hans följer med han in i skogen och kommer tillbaka efter ett tag, så tar Hans med sig 5 st av oss. Det dröjer ett tag och sen hör vi det börja smälla. Vi undarar vad det är men kommer inte på, vi tänkte de kan inte vara paintball för det måste man väl ha på speciella ställen.
Så kommer Hans tillbaka med dom 5 st han gick med så får jag,Joanna,Elina,Hampus och Mats följa med Hans. När vi kommer fram så är det paintball. Skulle skjuta ner flaskor. De va skit kul ju :D
När vi var klara med det fick vi går hem. Det var en riktig lyckad dag tycker jag. Och många roliga bilder som jag måste ta ut :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback