27 oktober

Fredag och äntligen höstlov! och det är ju riktigt höst väder ut.
Vart i skolan idag som vanligt, hade utvecklings samtal och det gick bra. inga klagomål :) Efter jag vart på det var det sjukhuset nästa, fick ta blodprov så dom ser någon gång vad det är för fel på mina leder. Måste vänta en hel helg innan jag får reda på det.

Så ska jag till karlstad sedan också, hoppas jag får handla något. Behöver en vinter jacka och ett par stövlar. Johanna hade så fina stövlar i dag. Super fina! Får se om jag hittar några, tror inte de men. hoppas kan man alltid göra.

Var till mamma förut också, köpte en varsin råtta till Busen och Stella, dom blev helt galan i dom. Så söta så.

Nej nu har jag inget mer.

Kommentarer
Postat av: Lukasalida

Thank you for the resources. Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback