Torsdag

Är väldigt dålig på att uppdatera min blogg just nu. Men det kommer ska ni se.

Idag så kunde jag ha sovit till ungefär 11:00, men gick upp 06:30 som vanligt. Åkte till skolan och försökte göra lite engelska men det funkade inte så bra. Hade väl håltimme i ca 3 timmar tror jag. Satt mest i kaffeterian och "läste" spanska. Det blev ju inte så mycket med det men. Sedan mat, Sabina och Sandra tror jag åt 10 smörgåsar. Tror dom var lite mätta sen :)
På idrotten spelade vi lacross, är inte så speciellt bra på det så det var inte hlr så kul.
och på spanskan fick vi reda på vad vi fick på våra prov, och jag, Malin Ericsson fick MVG, 90p av 100p. Blev chockad. Men nu har jag iag motivering till att träna mer på prov.

Har mest städat hela dagen idag, val väl också till risbergsheden för att köpa mattor. De blev lite mer än vad vi egentligen skulle köpa. Så är det alltid.

Så i morgon blir det karlstad, lördag match mot skoghall kl 16:00, söndag blir det att gå ut på hagfors och kolla alla affärer och skyltfönster, så tror jag det blir och att jag ska kolla på match.

va inne nyss på hm's hemsida och såg att skinjackan jag har beställt där i från och fått kostar nu 598. OCh när jag köpte den kostade den 998. Fy fan säger jag!


Bye!


Kommentarer
Postat av: Gila

haha, synd Malin. Kanske jag ska passa på och köpa den nu när den är billigare då+ ;) haha. Ses imorgon. Hoppas du fyndar skor idag nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback