Tisdag

Mörk tisdag

Har inte gjort något speiellt idag. Vart i skolan så klart. var väl okej. Fick också reda på mitt matte prov. 1 poäng från VG. Surt!
Var också till Janssons möbler förut, skulle ha en säng till min bror, dom hade inge inne men dom skulle beställa. så det får bli julklapp till han i stället. Men jag huttade mig ett fynd. En jätte fin ljus lykta för 15 kr. (den va på 50%) skulle ha kostat 35 kr, så jag fick den bliligare än 50 % tilloch med. ska leta efter en bild på den. Hittade ingen bild men den komemr iaf från www.caesarcollektion.se
Var sedan in på madson men hittade inget speciellt. Jo, ett fat med typ samma mönster som min lykta. och fatet kostade bara 50 kr.


nej nu ska jag gå.

Bye!


Kommentarer
Postat av: Jonas Persson

Jag gillar din blog!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback