Söndag

Så var det söndag och helgen slut. Tragiskt men sant.
Helgen började med att jag och mamma åker till karlstad och hämtar  kära  broder. Hade hoppats på att jag skulle gå köpa mig stövlar någon stanns men icke! Får gå i mina kalla puma skor hela vintern tänker jag och min gammla  jacka sen 8:an! Trasig är den också! Skulle faktist kunna köpa mig en jacka själv men man kommer inte långt när man bara får 500 kr i månaden.
Men ialla fall efter vi vart i karlstad åkte jag till min kära Jimmie. Åt och kollade på film, tror inte vi kollade klart på filmen, var så trött! 
 
Lördag: Fick reda på att Anna (jimmies mamma) fyllde år. Så jag skrev till mamma att hon var tvungen att köpa med en present.  Nästan hela jimmies släkt kom väl hem till honom. Först hans momor och morfar men vi sov nästan när dom var där, sen kom väl 3 av hans kusiner, morbror och hans fru. Herregud! de va barn överallt känndes det som. haha. Iofs jag satt ju vid datorn så jag såg dom inte så mycket men. Va söt jimmies minsta kusin är.
Så kom väl mamma till slut med present till anna. Hon fick en röd lyckta och ett ljus som såg ut som en snöboll.

Söndag: Vaknade 12:12. Efter det ringde Erika och frågade om jag skulle med till milano. Ja visst!! :) Kl 19:00
Jag och jimmie gjorde inte så mycket idag. kollade på tv och så.
Satt på milano med gänget förut, utom Gila och Ida. Satt där nog i 2 timmar. Sitter där alltid länge. Men kul är det :)

Just de, på h&m i natt 00:01 kan man köpa V&R kläderna! Jag vill! Jag vill! Kanske ska sitta upp men jag vet inte. Sidan tänker jag kommer låsa sig och allt kommer ta slut direkt! Man kankse ska testa än, kommer nog ändå inte somna ikväll eftersom jag sov så länge.

Får väl raportera i morgon om jag fick något från V&R :)

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback