Söndag

Trist,grå och tråkig söndag.

Idag så har jag vart hos min moster en sväng, ett bra tag sedan. Skulle vart till Jimmie efteråt men han var inte hemma. Han var på valhall och sedan skulle han till Filipstad tror jag det var och kolla på en bil.

Nyss vart ute och kollat på det fanns några bingolotter kvar, men icke. Ville ju spela idag, ska nog kolla iaf för det är någon konstig person från Ekshärad med.

Har faktist använt min trenchcoat idag. SKulle vilja ha den i skolan också, men bor ju i Hagfors och kan kan få vissa jobbiga blickar. Men iaf jag är ju en av få som har en från V&R. Mohaha!  Har inte sett någon än iaf.

Nej nu har jag inget mer.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Det är nog bara du som har en i Hagfors :). Använd den för fan, vill se den ju ;).

Postat av: Gila

Klart du ska använda. Det är ju coolt Malin, jag tror också du är enda i Hagfors. ANVÄND!

2006-11-20 @ 15:08:11
URL: http://gila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback