Lördag

Vi vann fakstist matchen idag :) och ett assist till mig. haha.
Har inte gjort så mycket mer idag. Lagt golv, vart och tänt ljus hos mormor,morfar och farfar. Skulle vart till Therese och Fredrik med dit ska vi i morgon. För mamma kom på att det är många som tänder vid dom idag så om vi tänder i morgon så lyser det längre :)
Själv sitter man här en lördag kväll när nästan alla andra är i Byn. Byn är precis inte min grej, tycker bara inte om att ha folk omkrig mig som är fulla. Man bli lett på allt sånt när en alkolist bott här. Men han är borta nu!! MEr än ett år sedan han flyttade. Mitt hem känns som MITT hem! 


Tror min älskling är lite sur på mig nu, men jag lovar att jag kommer till dig till heljen! Älskar dig så mycket! Det vet du. ♥

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback