Lista

Hittade en lista förut så jag tänkte jag kunde också använda den.


[ ] rökt en cigarett.
[ ] rökt en cigarr.
[x] varit kär.
[ ] fått sparken.
[ ] varit i knytnävsslagsmål.
[ ] rymt hemifrån.
[x] haft känslor för någon som inte känt samma sak.
[ ] blivit arresterad.
[ ] skolkat.
[ ] sett någon död.
[ ] flugit.
[ ] varit i Kanada.
[ ] varit i Mexiko.
[ ] varit i USA.
[ ] varit i Afrika.
[ ] spytt i en bar.
[ ] ätit sushi.
[x] åkt snowboard.
[ ] crowdsurfat under en konsert.
[x] tagit smärtstillande.
[x] saknat någon.
[x] gjort en snöängel.
[ ] haft ett te-party.
[x] byggt ett sandslott.
[x] hoppat i en vattenpöl.
[ ] åkt släde.
[x] fuskat när jag spelat spel.
[x] varit ensam.
[ ] använt ett falskt id.
[x] tittat på en solnedgång.
[ ] varit med i en jordbävning.
[x] rört en orm.
[ ] blivit rånad.
[x] vunnit en tävling.
[x] gått mot rött.
[ ] fått böter.
[ ] varit vilse.
[ ] varit på andra sidan landet.
[ ] simmat i havet.
[x] sjungt karaoke.
[x] skrivit ett brev till tomten.
[x] åkt rullskridskor/inlines.
[ ] varit sambo.
[ ] gift mig.
[ ] skilt mig.
[x] sjungit i duschen.
[ ] fastnat med tungan i metall.
[ ] varit en cheerleader.
[ ] pratat i telefon i mer än sex timmar.
[x] stannat uppe hela natten.
[ ] inte duschat på en vecka.
[ ] varit rädd för att titta på skräckfilm ensam.
[x] trott på spöken.
[ ] blivit puttad i en pool med kläderna på.
[x] skrattat så mycket att jag grät.
[x] snott den här listan från någon.
[x] snattat någonting.(Va med några när jag var lite och dom tog vattenballonger, så jag kände att jag ockå var tvungen att göra de)
[ ] spelat med i en teaterpjäs.
[ ] varit med i en tvreklam. (men tidningsreklam :))
[ ] varit med i en film som gått på biografen.
[ ] stått på händerna och druckit ett glas vatten.
[x] varit ärlig när du fyllt i detta formuläret hittills.

Kommentarer
Postat av: malin

Blev lite fel i listan där ser jag. Det står att jag har vart med i en tidningsreklam, men det har jag inte. står kvar från den jag tog listan från.

Postat av: Linussimone

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-03-02 @ 13:51:07
URL: http://linussimone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback