Igen

Nu sitter jag här igen. :Þ
Ska nog snart gå ner och duscha. Har också lagt klart golvet i hallen nu, bara lite vid en dörr kvar men det var så svårt så det tar vi i morgon. Blev faktist snyggt, får nog ta en bild någon dag och lägga in. 

Min morgon dag blir nog så här antar jag:

 *Går upp 06:30
*Äter och klär mig och allt det där man ska
*Skolan
*Spanska
*Håltimme
*Historia med Hasse Hare :)
*Lunch
*Bild med OP1
*Slutar 14:20
*Går hem
*Äter/kollar på tv/sitter vid datorn/eller något
*17:30 Uppvärmning ute med innebandy laget
*18:00 Börjar träna
*19:00 Slutar träna
*19:30 hemma antar jag/äter/Sitter vid datorn/kollar på tv
*ca 22:00 Sova!

Min dag i morgon, rätt intressant va? haha

Någon som är intresserad på vad jag ska ha för kläder på mig i morgon så kommer det här.

*svarta jeans - Blend she
*Något vanligt linne
*Svart stickad kofta
- Gina tricot
*Vita puma skor

Nu får det nog vara nog för idag.

Bye ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback