Färdig tränat

Iaf för idag. Det blev en träning uta klubba, alltså styrka och kondition. Fick också reda på att matchen är inte på söndag utan på lördag och jag kan ju då inte vara med för jag ska till Enköping. Inte bra. Och alla andra lag spelar också så det kommer blir svårt att låna in.
Fick reda på att hela U-laget är emot Hans-Göran. Lite löjligt, dom ska ju vara glada att dom har 3 träningar per vecka. 2 dgara med 60 min och en dag med 50 min. Och vi som har 1 dag med 60 min och en annan dag med 45 min, och vi är nöjda. Man kan att bli så iritterad. Tycker hans-göran ska bli ordförande i föreningen, för det är tack vare han Hagfors IF håller ihop.
Ajja nog med det. 
 
Prov i matte i morgon.  På index, ppm, promille. vet inte om de var något mer. Måste kolla på det! Har verkligen svårt för det, men jag ska försöka. För kom ihåg, man förlorar inte förän man givit upp!

Nej nu har jag inget mer att tilläga

Bye!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hmm, heeeeeela u-laget? Dra inte alla över en kam. Jag har inget alls emot Hans-Göran!

Postat av: Madelene

Bara så du vet :)

2006-11-20 @ 23:24:55
URL: http://madelenee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback